Kontaktujte nás: 469 775 775 obchod@coprosys.cz

První pomoc při potížích

Nefunguje nám internet

Zásadní prvotní otázky:

  1. Nedošlo v posledních minutách k výpadku elektřiny?
    Ano, je možné, že zařízení stále nabíhá – vydržte a případně nás kontaktujte.
  2. Nezmáčkli jste nějaká tlačítka na routeru?
    Ano, může se stát, že při restartu omylem pomačkáte různá tlačítka na routeru.
    Router pak přejde do továrního nastavení a tedy není již nakonfigurován pro Vaši síť. Nastavit jej zpět dokáže technik za několik minutek, ale je třeba se s routerem stavit na pobočce či zavolat dispečinku, který s Vámi naplánuje, kdy se u Vás technik staví a router nakonfiguruje.

Pokud se nestalo nic výše uvedeného – nefunkční internet může mít více příčin:

  • Nejprve zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně zastrčeny, jak do modemu, popřípadě do wifi routeru
  • Pokud je vše v pořádku, restartujte všechna zařízení (modem, wifi router, přijímací anténu) odpojením od elektrické energie na cca 1 min.
  • Pokud i po tomhle kroku stále internet nefunguje, kontaktujte nás.

Připojení k internetu, ale bez přístupu

  1. Nedošlo k výpadku elektřiny?
    Pro zákazníky bydlící v panelovém domě:
    a. nejčastěji po výpadku elektřiny či jiném problému s přívodem elektřiny do panelového domu se stane to, že spadne jistič (tedy nejde proud do našeho zařízení) – ten je třeba nahodit, není to nic těžkého, jen je třeba vědět kde se nachází, což ví domovník, tedy pokud nechcete čekat na příjezd technika nebo je již dispečink mimo službu, tak stačí jít s domovníkem nahodit jistič
    -> pokud zjistíte, že je jistič nahozený nebo se po nahození nic nestane, tak volejte dispečink (469 775 775)
    b. po problémech s přívodem elektřiny může spadnout zesilovač, situace prakticky stejná jako výše

Časté a opakované vypadávání připojení

  • Nejprve zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně zastrčeny v zásuvce a v routeru
  • Restartujte modem, wifi router
  • Vyzkoušejte připojit počítač přímo k modemu kabelem
  • V případě neustálého vypadávání připojení, kontaktujte nás

Nízká rychlost připojení

  • V případě, že internet vykazuje nízkou rychlost připojení, tak nejprve zkuste:
    • Zkontrolovat všechny kabely mezi internetovou zásuvkou, modemem a Vaším počítačem
    • V případě wifi routeru – router restartujte vytažením napájení z elektřiny, nechte bez energie minimálně 1 min
  • V případě, že připojení stále vykazuje nízkou rychlost, tak nás kontaktujte

Na modemu svítí všechny kontrolky, ale internet nefunguje

  • V tomto případě nejdříve restartujte modem případně i wifi router vytažením napájení z elektřiny min 1 min. a opětovně vyzkoušejte připojení.
    V případě přetrvávající chyby nás kontaktujte.

Nefunkční IPTV

Nefunkční služba IPTV může mít více příčin, proveďte následující kroky:

  • Zjistěte, zda máte funkční internet
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabaly správně a důkladně zastrčeny
  • Restartujte set-top-box vytažením z elektriky na dobu cca 1 min.
  • Po opětovném zapojení set-top-boxu do elektřiny jej zapněte a chvíli vyčkejte, než vše naběhne


Pokud IP TV stále nefunguje, kontaktujte nás.

Zkontaktujte nás!


Zavolejte: +469 775 775
Vyplňte: https://www.coprosys.cz/hlaseni-poruchy/
Napište: www.facebook.com/coprosys